۱۳۸۹ خرداد ۲۷, پنجشنبه

تست های فانتزی

تست های فانتزی



اینم یه نوع تزئین نون تست برا پارتی یا برا مهمونی‌های عصرونه

نون تست رو اطرافشو میبرین بعد ۴یا۵پرمیبرین تا ۲سانت مونده به نقطه وسط نون بعدش میذارین تو لیوانهای مخصوص کیک یزد یا ظرفهای پریکس به شکل گل می‌شه میذارین تو تستر تست می‌شه بعد داخلشو از موادی مثل ؛

۱....تخم مرغ ابپز پودر شده و مخلوط با مایونز و خیار نگینی شده

۲...تخم مرغ زده شده با نمک که به صورت کرپ‌های کوچولو میپزین و به صورت ٔگل رز دور هم میپیچین

۳:سالاد اولویه

۴ :برگه ‌های هام و برگه‌های پنیر مخصوص ساندویچ که به صورت ٔگل رز در میارین
۵..البته اون قرمزه نازک شده همین ماهی‌ سامون هست که به شکل گل رز در آمده

6....میتونین از ماهی‌ تن مخلوط با مایونز و تخم مرغ آب پزع ،خیار نگینی ،سیب زمینی آبپز مخلوط با مایونز استفاده کنین یا برای دسر میتونین از خامه زده شده با مربا یا کرم‌های مختلف با میوه فصل یا کرم کاسترد استفاده کنین.

انواع برش‌ها رو میتونین روی نانهای تست انجام بدین برا گلها هم از کالباس سرایس شده و یا پنیر‌های نازک ورق شده که به صورت ۳گوش بریده شده و یا تخم مرغ کرپ شده ،استفاده کنینول ته ننهتون که تست شده رو با مواد پر میکنین و گلهارو میذارین رو اون و با جفری تزیین می‌کنین...

...وبا وردنه یا بطری نان رو کمی صاف میکنین و،،،به فاصله ۲سانت ببرین تا ۲سانت مانده به مرکز نانواع داخل ظرفهای کیک کاپ یا ظرفهای مخصوص سوفله استفاده کنین یا اطراف نان‌ها را به شکلهای مختلف برش بزنینیا به صورت یک کاسه بزرگ در بیارین و از نون‌های کوچکتری که درست کردین پر کنین و اینجاست که قانون چشم و چال در آوردن  شروع به کار میکنه ، عکس‌ها رو میز
ارم به قدر کافی‌ گویا هست اگر موردی داشتین در خدمتم. 

**** ..ناگفته نمونه که من اینا رو از یه برنامه تلویزیونی که کپی کرده بودم برداشتم.برا همین نوشته‌های ژاپنی اونو سیاه کردم.


                   



       

۴ نظر:

  1. سلام
    وبلاگتون قشنگه
    اگهدوست داشته باشین تبادل لینک کنیم
    http://dastpokht.blogfa.com/

    پاسخحذف
  2. نظر لطفتونه باعث افتخاره لینکتون کردم.....

    پاسخحذف
  3. سلام دريا جون.حتما خيلي قشنگن مثل هميشه ولي
    من نمي تونم عكسها رو ببينم :(

    پاسخحذف
  4. سلام میشا جون ،،خوبین ؟ چرا من که مثل همیشه آپلود کردم ،،،تو سفره خونه هم گذشتم ببینید اونجا براتون دیده میشه یا نه؟

    پاسخحذف

صحبتها و نظرات دوستانه

๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩
๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩ * * * * * Mail icon jblack.info