۱۳۸۹ مرداد ۱۶, شنبه

پای سیب فانتزی

پای سیب فانتزی
1عدد سیب
چند عدد گیلاس و چند عدد آلبالو نبود توت فرنگی و سیب هم کافیه خرد
کره و با ۶ قاشق شکر و نصف کاپ آب بذارین آروم بجوشه تا آب به خورد میوه بره و شکر آب بشه ولی‌ غلیظ نشه بعد بذارین خنک بشه،

در این فاصله؛
. ۱۵۰ گرم آرد و ۷۵گرم کره یخ زده و ۲قاشق آب یخ رو داخل داخل میکسر یا فود پروسستر یا همون غذا ساز بریزین ۱۵ تا ۲۰ ثانیه چرخ کنین این کار باید سریع باشه درصورت
امکان آرد رو هم سرد کنین بعد مواد را داخل یه پلاستیک تمیز بریزین با دست فقط فشار بدین تا به هم بچسبه به شکل مربع در بیارین بعد بذارین یخچال یه نیم ساعتی‌ بمونه بعد در بیارین چند بار داخل همون پلاستیک تا بزنین و از رو فشار بدین تا به هم بچسبه بعد با قالب دلخواه قالب بزنین قسمت وسط اونو با مواد مربی که درست کردین پر کنین و روی دوم را بذارین و با چنگال لبه‌ها را به هم بچسبونین و روی لایه بالائی رو چند سوراخ بزنین،البته در این عکس با قالب سیبی قالب زده شده ،با درجه ۲۱۰ سانتیگراد به مدّت ۱۰ دقیقه بپزین..
فایل پیوست
  

۳ نظر:

  1. سلام دریا جان من با کارهای شما در سفره خانه آشنا شدم. با اجازه لینکتان می کنم تا بیشتر از هنرهای شما استفاده کنم.
    ممنون

    پاسخحذف
  2. خاله جون سلام
    به جرات می تونم بگم که یکی از بهترین وبلاگهایی که من تا حالا دیدم وبلاگ شماست.بهتون تبریک میگم.
    محبت میکنین و منو لینک کنید.هم اکنون نیازمند یاری سبز شما هستم.ممنونم.

    پاسخحذف
  3. مریم جان مرسی‌ از الطافت .خوب عزیزم چه کمکی از دستم بر میاد؟در خدمتم...

    پاسخحذف

صحبتها و نظرات دوستانه

๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩
๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩ * * * * * Mail icon jblack.info