۱۳۸۸ دی ۱۸, جمعه

دستمال سفره 2

دستمال سفره  (Napkin)




۲ نظر:

  1. این برای من خیلی لازم بود چون مهمونهام آدمهای تقریبن مهمی هستن همیشه و من هیچ هنری تو سفره ارایی و اینها ندارم
    می شه به من یاد بدید چطوری میز رو بچینم وقتی چهار نفره است و من چند نوع غذا دارم و میز گوشه سالن است و مهمونها همه کارام رو می بینند و بعضی وقتها بیشتر از چهار نفر هستیم
    چطوری می تونم سفره رو ارایش کنم وقتی همه چیز اوپن است؟؟ و وقت گیر البته

    پاسخحذف
  2. سلام خانمی حتما عزیزم در مورد تزیین سفره و سفره آرایی هم براتون مطلب میزارم,
    عزیزم من یه سایتی‌ هستم که به همراه چند تا از دوستان ایرانی‌ اونجا را میگردونیم مایل بودی باعث افتخاره که اونجا هم ببینمتون.عضو بشین .منم اونجا باID: darya.amin هستم ,اونجا تاپیک سفره آرایی و کارهای هنری و کدبانوگری و آشپزی و شیرنی پزی ،.... دیگه هست که همه با هم همکاری میکنیم،،،دوست داشتین تشریف بیارین
    http://forum.sofrehkhune.com/

    پاسخحذف

صحبتها و نظرات دوستانه

๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩
๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩ * * * * * Mail icon jblack.info