۱۳۸۸ دی ۲۰, یکشنبه

مانیکیور وانواعNail

انواعNail 
در این مبحث به روش‌های درست کردن یا همان کاشت ناخن میپردازم...
مانیکور کردن و زیبا تر کردن ناخن‌ها به زیبأی دستها کمک میکنه برای داشتن ناخن‌های سالم و همینطور دست‌های زیبا ،،روش‌های بسیار ساده و بدون خرج را براتون معرفی میکنم که با داشتن کمی‌ حوصله  میتونین پوست دست خودتونو جوانتر و شادابتر کنین فعلا چند نمونه از عکس‌ها را میزارم و بعدا در مورد۴مبحث با هم کار میکنیم:
۱::ماساژ و زیبأی پوست
۲ تقویت و مستحکم کردن ناخنها
۳:ساختن ناخن‌های طرح دار با استفاده از ناخن‌های مصنوعی
۴:ساختن یا همون پیوند ناخن‌های ژله ای
   در مرحله پایانی به ساختن انواع ‌طرحها با عنوان 3بعدی یا  3Dبرای ناخنهای پیوندی خودتون ....

چند توصیه مهم برای داشتن ناخن های زیبا.

***************

چند توصیه مهم برای داشتن ناخن های زیبا.

ناخن ها نقش بسيار مهمي در زيبايي دستها دارند. اگر شما هم از شکستن، شياردار شدن و يا زردي ناخن هايتان شکايت داريد به اين توصيه ها عمل کنيد.

ناخن هايتان را مرطوب نگهداريددليل اصلي شکستن ناخن ها خشکي آنهاست. براي پيشگيري از اين مسئله ناخن ها را مرطوب نگهداريد. براي اين کار به انتهاي ناخن ها کرم مرطوب کننده بزنيد و ماساژ دهيد.با اين کار علاوه بر تحريک جريان خون باعث تغذيه و در نتيجه افزايش مقاومت آنها در برابر آسيب هاي خارجي شده ايد.

از ستشوي افراطي دستها بپزهيزيدهر چقدر بيشتر دستها را بشوييد بيشتر به ناخن ها آسيب مي زنيد. چون آب ناخن ها را نرم مي کند و در نتيجه باعث شکنندگي آنها مي شود. دستهايتان را با صابون هاي ملايم بشوييد و هنگام شستشوي ظروف از دستکش استفاده کنيد.

تغذيه ي مناسبي داشته باشيدبراي اينکه ناخن هاي زيبا و سالمي داشته باشيد به تغذيه مناسب سرشار از ويتامين ها و مواد معدني نياز داريد. مواد غذايي سرشار از ويتامين B (از قبيل جوانه ي گندم، زرده ي تخم مرغ و ..) ويتامين C (ميوه هاي تازه،مرکباتو...)،سيليسيوم و پروتئين ميل کنيد.

ليموترش ناخن ها را سفيد مي کنداين درست است که ليموترش باعث سفيدي ناهن ها مي شود اما تاثير آن موقتي است. توجه داشته باشيد که نبايد ناخن ها را به مدت طولاني خيس نگهداشت تا سفيد شوند. زيرا اين کار باعث شکنندگي آنها مي شود. براي جلوگيري از زرد شدن ناخن ها اگر سيگار مي کشيد بهتر است آنرا ترک کنيد و بدون استفاده از دستکش به مواد شيميايي دست نزنيد.

با ناخن هايتان مهربان باشيداز سوهان، قيچي، ناخن گير و .. با ملايمت استفاده کنيد. ناخن ها را چهار گوش کوتاه کنيد و براي اينکار بهتر است از قيچي استفاده کنيد. کفش هاي نوک تيز و تنگ نپوشيد چون باعث فرو رفتن ناخن در گوشت پا مي شود.

در مانيکور کردن زياده روي نکنيدتصور نکنيد براي داشتن مانيکوري خوب بايد ناخن ها را تراشيد و تميز کرد. اين کار ناخن ها را در معرض بيماري ها قرار مي دهد.

چقدر لاک مي زنيد؟؟درست است که لاک در مقابل ضربه هاي بيروني از ناخن ها حفاظت مي کند اما بايد اجازه بدهيد ناخن هايتان هر از گاهي بدون لاک نفس بکشند. براي جلوگيري از خشکي ناخن ها از يک حلال بدون استون استفاده کنيد. از لاک هايي که رنگ تيره دارند استفاده نکنيد چون به ناخن ها رنگ(زرد-نارنجي) مي دهد که تنها با بلند شدن از بين مي روند. از ناخن هاي مصنوعي در مناسبت هاي خاص استفاده کنيد زيرا استفاده  دائمي از آنها باعث ايجاد حساسيت مي شود.

از رطوبت دوري کنيدبراي پيشگيري از پيدايش قارچهاي ناخن، دست ها و پاها را بعد از شستشو با دقت خشک کنيد. رطوبت زمينه ساز رشد قارچ هاست. ناخن هاي پا از گوشت انگشتان بلندتر نباشد در غير اينصورت به محل تجمع ميکروب ها بدل مي شود. کرم هاي موضعي يا لاک ها ي مخصوص، قارچ هاي تازه رشد را درمان مي کنند اما در صورت پيشرفته بودن بيماري بايد دارو مصرف کرد.





*****************************************
آموزش درست کردن لاک ناخن درمنزل

شاید برای شما هم جالب باشد بدانید می توانید در خانه و با وسایل ساده لاک ناخن با رنگ دلخواهتان بسازید . فقط کافیست یک براق کننده ناخن , کمی اکلیل و یک سایه چشم به رنگ دلخواه داشته باشید.


مواد لازم برای درست کردن لاک ناخن در خانه :
دو شیشه براق کننده ناخن
مقداری اکلیل
یک رنگ سایه چشم به دلخواه
می خواهیم به شما درست کردن دو نوع لاک ساده و اکلیلی را آموزش دهیم.شیشه های براق کننده را کنار بگذارید.
لاک ناخن,درست کردن لاک ناخن

با کاغذ یک قیف کوچک درست کنید طوری که دهانه آن اندازه دهانه شیشه براق کننده باشد.
سایه چشم به رنگ دلخواه تان را بردارید و آن راخرد   کنید و کاملا
پودری کنید.میتوانید از سایه های شکسته موجود در منزل استفاده کنید.سایه باید کاملا ریز وپودریشود.
قیف را روی دهانه شیشه برق ناخن بگذارید و سایه های پودری شده را توی قیف بریزید و اضافی آن که در قیف گیر کرده را با خلال دندان رد کنید. وقتی وارد شیشه برق ناخن شد آن را حدودا یک دقیقه به خوبی تکان دهید. این لاک بعد یکروز کاملا حل شده مشاهده می کنید که
رنگ اصلی سایه کاملا در شیشه برق ناخن پخش شده است.


همین کار را با اکلیل انجام دهید و توسط قیف اکلیل ها را وارد شیشه برق ناخن کنید و خوب تکان دهید.
می توانید یک لایه از لاک و پس از خشک شدن آن یک لایه اکلیل روی ناخن هایتان بزنید. 




توجه کنید که هر بار قبل از استفاده باید شیشه را خوب تکان دهید تا اگر مواد ته نشین شده  حل و مخلوط بشه .



*****************************************
 درست کردن لاک با مخلوط کردن  چند رنگ

  با روش بالا و با ترکیب کردن  چند  رنگ میتوانید لاکهای زیبایی بسازید  ....
 ;;


;;

****
๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩
๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩๑ ๑۩۞۩๑๑۩۞۩ * * * * * Mail icon jblack.info